Precis efter.

 Okej nu tänkte jag faktiskt visa er en sak . Det här är endast två av mina vänner som har läst . Och det är sjukt jobbigt för mig att läsa det. Tårarna bara sprutar ! Det här skrev jag precis efter att min mormor hade gått bort . Jag ser allt framför mig nu som om det var påriktigt !

 ÄLSKAR DIG MORMOR <33

hon fick en jätte förskyldning och hon hade liksom varit sjuk rätt länge men vägrade att gå te docktorn. och sen så fick hon lunginflammation. och då åkte hon inte på sjukhuset.. och så låg hon där 2-3 veckor. och sen så satt jag och kollade på tv en kväll och ringde det . mamma svarade och jag hörde att det var nått så jag gick in och kollade och då stog hon och grinade . och jag förstog på en gång att det var nått med mormor och la hon på och jag ba "VAAAAD!?"  och hon ba momma kommer inte överleva natten. och jag skrek och ramlade ner på golvet och fick inte luft.. sen kröp jag upp för trappen och klädde på mig. sen kom brorsan och pappa hem från bräcke och då skyndade vi in te stan och jag satt och kollade på ett kort hela vägen. och sa mamma " det är ett under om hon överlever natten"

 och så kom vi in och kom vi till hennes rum och jag kunnde knappt gå.  och ser jag henne ligga där och har svårt att andas. och sen så gick jag fram o kramade na och sa jag älskar dig och kommer alltid göra det <3 och sen så fick jag vänta i ett väntrum.. och sen så kvart i nio på morron gick jag in till henne och då så kramade jag henne och sa jag älskar dig otroligt mkt jag vill inte att du lämnar mig. och sen så stönade hon nått och höll jag henne i handen och sen så precis när jag skulle gå så nollstäldes allt och jag visste fan inte vad jag skulle göra .. hon var borta. aldrig mer fick jag se min mormor. och sen kom begravningen och då kunnde jag inte gå in i kyrkan .. tog ½ timme för mig att komma in. och sen när jag skulle lägga en ros på kistan så ser jag  en medalj jag gav
 henne när jag var 5 som det stog " till världens bärsta mormor <3 " och då började jag grida jätte mkt och sen la jag rosen och sa " jag älskar dig  och alla minnen med dig kommer jag aldrig glömma , det du lärde mig är det ända som är värt att lära sig " och sen  gjocrde jag en släng puss och gick o satte mig


Det  var det jag skulle berätta, och jag vetatt det är stavfel . men men var länge sen jag skrev de också . Nu ska jag lägga mig och tänka !


                                                                KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig !

2009-06-26 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0