Värt ?

Ibland undrar jag om de ens är nån mening att försöka hitta någon ..
Är det värt  de , man blir bara sårad och får ta 1000 smällar .
och ibland funkar de inte ens . För vissa känns de då som bortkastad tid .
Jag har blivit sjukt sårad många gånger , och jag vill inte mer o mitt hjärta orkar inte med de .
Visst jag vet att man blir sårad om man hittar nån . 
Men man brukar åtminnstonde vara lycklig ett tag . Jag är lycklig nåra få sekunder ..
Jag lyckas alltid hitta fel .

Nu tycker nog alla att jag bara sitter och klagar men , jag är så jäkla le på kärlek så det är fan inte sant ..
 Det har aldrig gått bra för mig i kärlek och det är faktiskt inget jag kan göra något åt det är väl bara följa med i dom plågsamma vågorna ..



KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

välkommen till min värd, jävla killar

2009-06-20 @ 18:00:04
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: frida

That's life you know. Men jag lovar Karin, du kommer hitta nån <3

2009-06-20 @ 20:29:42
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0