1 Mars.

Inatt sov jag uppe hos pappa :) Kikade på melodifestivalen igår men jag var så satans trötter så jag sommnade pank bom jag xD  Sen så imorse klev jag upp klockan 6 för att vi skulle åka till Vemdalen med bsk bussen :P
 Hade det iktigt trevligt idag , och tro det elr ej men jag överlevde ju ;) Jag som är ass höjdrädd blev ju såklart tingad att åka soff liften som är skit brant :S tror ni jag va rädd elr ? Jo jag kan ju lova att jag inte rörde en fena !
 HAHAH aja sen så la ju min kamera av när jag skulle ta typ världens finaste bild uppe på fjället.. Lagomt sur jag blev !
När vi skulle åka hem så vare en som ramlade och hade slagit magen , så vi blev ju en timme försenad för ambulansen kom och massa konstigt !

 Aja nu sitter jag i alla fall hemma  :D Imorgon kanske det blir en liten tripp till Sundsvall och Birsta  ;D jippi ! Oc kanske jag även ska köpa en system kamera :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0