2 Mars.

Vaknade klockan halv 9 idag , kan ju bero på att jag la mig klockan 9 igår kväll :P  Lika bra att sova när man inte har nå annat att göra ju !

Idag så var jag till Sundsvall, mamma skulle köpa en ny säng och lite sånt. Sen gick vi på birsta , fy fan jag blev så jävla arg . Fanns ju inte ett skit på nån affär, och då kan man inte annat än att bli irreterad. Hua men jag hittade ju i alla fall ett par örhängen . Men men det var mest för att öpa nått. Och så glömde pappa såklart pengarna som jag hade sparat till min systemkamera, så ingen sån blev det heller. Så vi kan ju äga som såhär att denna dag var inte så toppen..
 Plus att jag tycker att Frida Bruman kan ta första tåget nu och komma hem. Ljust nu är hon på en konsert i Stockholm. Hon har det säkert skoj , elr ja hoppas på det i alla fall.  Men som sagt jag saknar henne och vill att hon ska komma hem :´(  <3

                             Jag avslutar nog dagen med  bilder på mig och Frida ♥


                   våra snygga party frills 2008






                          Våra vackara spökbilder 2008-2009



   
                               Boda borg 2009





                                   Prao 2009


Kommentarer
Postat av: Frida

åh :) jag är hemma nu, ses imorrn? ^^

men du! tycker du kan ta och ta bort dom där FULA bilderna?! :@



:P <3

2009-03-03 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0