24 Mars.

 Jadu idag har vart min mest tråkigaste dag måste jag ju säga ^^ att varb hemma och vara sjuk var inte nått toppen !
har suttit och kollat på en bild på jag och min mormor, vilket väcker minnen . Och min sorg! Jag verkligen saknar henne nå sjukt alltså. Finns inte ord för hur mycket jag älskar henne! Och jag är så sjukt arg på mig själv att jag aldrig sa det till henne förrns några minuter innan hon gick bort och då kunnde jag knappt säga orden rent! 
 Det finns ingen i världen som förstår hur det känns . Vill bara säga alla ni som har gamla i släckten säg dom tre små orden , det kan vara försent när som hälst och sen finns det inget som kan göra så man kan säga det . man få sjukt med ångest !
Det är ett råd jag ger er . Jag skulle kunna skriva hur långt som hälst här men jag ska sova nu !

            Du är en ängel som mväktar och beskyddar mig även om jag inte han säga att jag älsakde dig !    
              Men jag gör det av hela mitt hjärta. du sitter vid min säng på kvällarna och kollar på mig och ler !
            Du hjälper mig när det är svårt, om nån gör nått så finns du där och bekyddar!
                                     du är min skydsängel !    <33



                                                                                                            KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0