27 mars.

 Ja idag så var jag ju hos docktorn. Det gick väl rätt så bra men på måndag måste jag dit igen och ta massa jävla prover . Känns inte så bra direkt.  Fast jag ska få bedövning innan så det kommer nog gå bra tror jag ^^
 sen så ska jag få nått i halsen oxå . HAHAH jag är värsta missbildad måste till docktron hela tiden ^^
 Aja sen gick jag i alla fall upp till Ante typ i tio minoter för sen sms ade mamma och sa att vi skulle käka tacos sa bara hem igen ^^ Fast efter det gick jag upp igen ^^ Riktigt trevligt (Y) :)

                                                       God natt !

                                                                                                          KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0