28 Mars.

 Tänkte bara skriva lite smått om igår nu när jag har tid :)

 Satt hemma nästan hela dagen och orkade knappt göra nånting. Skulle till Frida och träna, men min hals mådde inte så bra så . Sen så skrev ante att jag skulle komma upp till han , och då var klockan 11. Kännde att jag inte just då orkade gå så jävla långt så jag sa att jag kanske gick upp sen ^^ sen skrev han att dom skulle gå ner på ica och jag skyndade att klä på mig (eftersom jag satt i en tröjja) Och sms nu är jag klar ! Men nej då va dom hemma . Så jag fick gå hela vägen upp ^^ Jag vet att jag är lat men men :)

 sen så gick jag och letade reda på min pappa för att han var på rymmen . Man tycker ju att det är lite konstigt bott här hela livet men hittar ändå inte xD

Senare på kvällen kom frida oxå :D Fast det som inte va liga bra var att vi hade verkligen noll saker att göra ...

 Det var väl ungifär så min dag såg ut lite kortfattat ;P


                                                                                                    KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

Haha! ja, men vi fick ju ett ett gott skratt iaf ;D <3

2009-03-29 @ 10:57:03
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0