3 Mars.

Idag så vaknade jag tidigt igen -.- Kn nte göra så mycket gick till mammas jobb och satte mig vid datan (Y) inte så jävla bra men vafan . Sen så gick jag hem och badade sen tbx till mamma igen. Då ringde kirste och då skulle jag vara barnvakt åt hanna och linus ^^ Det var väl rätt kul att leka med dom små men inte så kul när hon spydde :S
Aja efter det så gick (igentligen sprang jag ) upp till Ante . satt där ett tag och sen kom Erik oxå . Vi börjae kolla i skolkatalogen och fy fan vad vi garvade xD Riktigt skoj :) Sen så kollade vi på "green street hooligans" åhh jag tycker den filmen är super bra , har sett den nåra gånger och den är lika bra varje gång.Men jag vet inte varför den är så bra, den bara är det :D Ja och kom ju jag o Erik fram till att min pappa är jävulen och min mamma är en ängel och jag är lite litt i mellan sådär ;) Och lite flygfiskar pratade vi om  HAHAH så jukt flum kväll men även skojj :D  TAck för det :)


                                                                           ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0