6 Mars.

Idag ha rjag inte gjort så mycket. Jag har vart hos Frida och amnda och lekt ^^ Vi satt väl mest och pratade och tråka xD
 Sen så gick vi fram på byn och handlade hårfärg åt Frida . Så färgade vi hennes hår. Sen s åkte jag upp till pappa och åt middag och lite så :P HAHA jadu ..
 Sen så när jag kom ner till Bräcke igen så försökte jag få tag på brumans men gick inge bra så då gick jag upp till Ante :D Erik kom oxå . HAHAH jadu Erik skulle skjuta Ante i den där springan mellan dörren och väggen. Men Ante såg ju inte det så han sparkade igen dörren och bananen mosades xD så jävla kul :P Sen så skulle vi kolla på nån film , den var typ 3 timmar :O Och den var ju inte nå vidare heller ! Handlade om Columbus . Jag sommnade dä nästan ^^  Men ja vid klockan halv ett pallrade jag mig upp på benen och gick hem. Erik skulle oxå hem så han gick med mig en bit :)
 Ja det var ungifär så min dag var . Trevlig ändå :)


                                                                    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0