9 Mars.

Idag vare första dagen efter lovet på skolan, och det sög verkligen. Först vare svenska, visst jag fick ju rita lite det var rätt så skojj ^^  Det blev ingen idrott.. Och sen jävla No.. Jadu vad ska man göra. Bara kämpa elr ? ^^

 Jao, efter skolan frågade jag Frida om hon ville ut och springa som jag skrev förut . Så gjorde vi det. Sen gick jag hem och duschade och åt middag.Skulle igentligen på hockey med Natha men hon orkade tydligen inte... Så jag gick till Frida istället och ja vi sitter och fular oss som vanligt xD Får väl se vad vi hittar på här näst ;)

                                     Kanske skriver senare :P

                                                                                                                KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Frida

Som vanligt då att vi fular oss xD haha! <3

2009-03-09 @ 20:46:06
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0