13 Maj.



Idag så har vi i alla fall haft eng prov på skolan , det kändes som det gick rätt bra när jag gjorde det , men när jag var klar känndes det SKIT.. Aja jag får väl se hur det gick närsta vecka elr nå .
PÅ lunchen gick jag och Elin hem till mig och satt och surrade, det var trevligt ! :) <3
 Efter skolan kom Nicklas till mig , det var riktigt skoj det med måste jag säga , vi satt och kollade på melodifestivalen en stund , i alla fall på sveriges bidrag bara för att hon äger :O hahah.

Senare mot kväll sidan så gick jag bort till Ante och Ali och fick även röka lite vattenpipa :D
 Nu ska jag sätta mig och göra lite läxor sen ska jag i  alla fall sova ! Hare!

Jag orkar verkligen inte med er och inte det här ...


                                                                                                           KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

riktigt trevligt :) <3

2009-05-14 @ 07:30:38
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0