14 Maj.




Här är man uppklädd för kalas ^^

Idag så vare uvecklingssamtal för min del på skolan , det var väl sådär då .. Men vafan det ända jag hade under på var på Hk för att jag inte hade vart med muntligt så mycket (hatar att prata) och för att jag inte åt som jag skulle -.-

 Annars efter skolan så var jag med Frida och sjuttsingen vad vi skrattade. Vi har faktiskt skrattat oss igenom hela denna kväll !

Imorgon ska jag i alla fall ta med mig lite bilder på skolan och visa Berith så får vi se vad hon säger om dom . Sen ska jag skissa klart min tekning ! Det var väl det jag hade på hjärtat idag !

                   Hare !

                                                                                            KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0