30 Maj.

Hej känner mig sjukt jävla lat som inte orkar redigera elr skriva blogg elr så . Jag har faktiskt inte mått så jävla grett den här veckan , feber och så ..

Tänkte i alla fall ta lite om veckan !

Onsdags: var till mormors grav , och det var verklogen sjukt jävla jobbigt . Länge sen jag grät så mycket .. Saknar verkligen henne ! <3

Torsdag: Var på Jamtli och Länsarkiver och kikade var inbte så jävla kul . jag skulle faktiskt kunna skippa den dagen ...

Fredag: Tove kom upp och hälsade på , det ver mycket trevligt :) Vi fick skjuts till dreviken  av jesper och marcus på kvällen , tack för det :) Där var det mest bara tråkigt så vi gick tillbaka och tog fram våran barnsöliga sida och provade alla leksaker på gammlaskolgården ! ;)
 Dock på kvällen rikgde min bror och sa att han hade brytit armen , och så var det ju . Så mamma fick ringa pappa som fick skjutsa in han . Jag tror han hade brytit den ? :/

Lördagen : softa ute i solen och städa , och snacka med mamma , hon måste hå till docktorn så jag få ut sprutorna för livmoderhalscancer och det andra ..


                                                                                                  KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0