7 Maj.

Skolan idag . Prov

På lunchen  så tog jag och Elin och Ante en promenix och pratade , blåste jävligt kallt men men !
Efter skolan gick jag hem och hade tråkigt sen kommer pappa och frågar om jag vill följa med och kolla på hundvalpar . Såklart ! Jag tycker dom var hur söta som helst, vill bara ta alla !

 Nu ska jag lägga mig och tänka , känns som jag behöver det !


Det här är förmodligen  min nya bebis ! <3




                                                                                                                                      KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

vilken söt ! :)

2009-05-08 @ 07:24:11
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0