10 november.

 hejsan , jag hoppas verkligen att min dator snart ska börja funka igen , är skit pepp på att blogga nu !

 Idag orkade jag inte igentligen inte gå på skolan , men vi hade svenska prov och massa så gjorde provet och sen drog jag hem ! Gjorde en kopp varm choklad med grädde sen har jag suttit här , ( bara ett tillfälle för jag har flyttat min dator  men ska få internett snart) .

Nu ska jag leta lite foton som jag kan ta med på skolan så min lärare kan sätta upp . Hon bad om det , har ni några förslag så säg till är ni snäll ! :) kolla här

Jag sa förut att jag skulle skriva några rader ur min uppsats om en kille somskriver till sin fru, och eftersom jag har så jätte tråkigt nu så kan jag skriva någon rad  :)

En bit in i texten här :

"kogen slingrar sig runt oss, och i träden ser man skotthål.
Jag har badat i varje sjö tror jag , men jag får aldrig bort den smuttsiga känslan. Mitt hjärta och min kropp känns obekväm, ibland känns det till och med som om jag inte finns eller att någon bestämmer över min kropp. "


Det var en liten liten snutt i min uppsats !  Hare så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0