11 november .

 Hejhej !

Först ville jag bara säga att iger var det precis 3 år sedan min mormor lämnade oss i släckten. Gud vad jag saknar henne ! usch helt obeskrivligt men , jag kommer aldrig glömma vilken underbar person honva , hittade alltid på nått ! 10 november 2006 09.15 en dag som alltid finns lika klar i mitt huvud livet ut ! <3

 Sen idag så har jag vart sjuk , men jag börjar bli en aning bättre nu , så jag ska nog fixa skolan imorgon!
 Jag åkte upp till pappa imorse, så jag har vart där hela dagen . Vi gick upp på nå berg så jag fick fota :D GLAD KARIN !  haha så jag fick sitta på pappas axlar eftersom mina ben inte orjkar så jätte mycket nu när jag är sjuk ... Och när vi kommer upp på det där berget så ser man utsikten . Dal eller vad det heter , trädtoppar som är vita , längst nere idalen är det en lite sjö som isen har börjat lagt sig på , och sen dimma som ligger över träden . Det var verkligen obeskrivligt fint ! Synd att man inte hade ett bra utrustning till kameran för att få det lika bra på bild .. men försökte så ni ska få se någon gång :) Riktigt härligt att vara ute . och man känner sig sååå mycket bättre !

 Hare bra ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0