27 November .

 Jag blir så le på vädret .. Vart är snön , jag brukar inte vilja ha snö eller jag vill ha mot vintern med mot april vill man ju inte ha den . Men vafan jag börjar ju grina om det inte blir någon snö till jul , och det känns ju inge vidare roligt att julpynta och så när de nte är nån snö ? .. Jag tycker synd om dom som bor i södra sverige , Dom harmissat det finaste som finns nästan !  Hua ingen ordning på vädret ..



Idag var det någon work shop på skolan och han som hade det var ju super läskig, eller ja en av dom som hade de dom var tre . Och ena va typ två meter och skulle man låssas att man hade en boll mellan sig , och skulle jag va med han , skulle jag luta mig bakot och upp på hans rygg o massa , jätte lätt för mig som är 1.54 ;o  ;p

 Nu har jag vart ute och fotat lite så jagska hem och redigera sen, och sen ska banne mig göra om min blogg för jag är le på den är nu . Får se hur de blir :)


Ne nu ska jag hjälpa mamma lite på jobbet sen ska vi käka på jämtkrogen , Mumms :) Sen kanske jag går upp till Ante o hälsar på om han vill ^^ :)


Ha en fortsatt bra dag !  hej då ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0