28 November !

 Wiiiiho ! :D Tro det eller ej med det snöar nu ! Jag är super glad  :D

Igår kom natha hit och kollade på idol med mig och snacka lite skit om allt möjligt .Och gjorde vi ett pepparkakshus , men tyvärr imorse när jag vaknade hade det braka ihop . Lyckat .. ;p men vafan !

As kul att vara med henne , var ju som sagt va ett bra tag sen :/

Idag ska jag väl upp till pappa och göra ett nytt försök på pepparkakshus, och ska vi jul pynta lite där uppe :)








                                                ♥

Kommentarer
Postat av: elvira

Karin på din bild står det arin christin bara, kanske ska fixa det, haha=)<3

2009-11-29 @ 15:39:19
Postat av: Neha

Riktigt snygg kula eller vad det är:D

2009-12-07 @ 12:23:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0