3 november .

 hej hej alla glada!

 IDag har jag inte alls var på bra humör och det rasade verkligen när jag kom hem helt ..
Jag är riktigt le , och jag fryser så jag skakar .

 Idag fick vi hela eftermiddagen se en föreläsning av thomas fogdö eller vad han heter i efternamn . Det var väl ra handling och så , men det var jätte svårt att orka lyssna så länge . men såg nu på kvällen när det var för vuxna att det var super mycket folk. det är ju kul att det är mycket folk !

Ja nu ska jag ställa mig i duschen och sen skriva min uppsatts som ni kanske får höra två rader av om ni har lust och vill. sen skulle ante komma o sova här :)

 + att jag tycker vissa borde ta och växa upp lite , ni går fan i 9 an och en i första ( två jag menar nämner inga namn) och ni försöker spotta när folk går förbi SÅ MOGET eller så inte, väx upp för fan ni beter som nå jävla barnungar ?! usch!

 Aja kännde att jagvar tvungen att få det skrivt ! Hare bra ! :) <3


Kommentarer
Postat av: amanda

nemen?! jag känner typ ingen mig... HAHA. karin vi måste seeees! <3

2009-11-03 @ 22:02:46
Postat av: Susanne

Hej på dig:) jättefin blogg, många fina foton..Kram från mig!

2009-11-07 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0