13 Oktober.

Haft dans nu , och har jag vart duktig och pluggat på tyskan och på hk:n för vi har hk prov på torsdag .
Aja dansen var rolig , men jag har sån jävla träningsvärk i magen , hade pilates på skolan igår ! Hua hårt hårt .

Idag har jag fått ner min andra gitarr så nu tänkte jag kanske låta er få höra mina vackra toner ! ;)
Men bara om ni vill ?

Appropå inget sådär . det har bara gått ett litet tag utav skolan och jag är så jävla le , brukar inte vara såhär le ens vid sommarlovet . blir bara arg på dagarna , lärarna måste fan älska att reta mig . (jag är inte jätteomtyckt av lärarna har jag komme på ).

Nu ska jag faktiskt ringa min älskling tror jag , för jag vill de  ! och bara för det så tänkte jag att ni skulle få en jätte fin bild på han ! <3


Kommentarer
Postat av: saga

jag vill höra ! :D <33

2009-10-14 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0