31 Oktober.

 hej hej alla små halloween monster :)

 MIn dator är på lagning nu så har inte skrive och sen har jag ju vrt i huvudstaden och sprunge runt.
Tänkte tala om lite om stockholm nu ! :)

 som sagt va åkte vi ju fel ett par ggr men det vart ett gott skratt ! och se när vi komfram så hade som gjort sjukt goda scons muffins ! (y) Sen var de typ bara att gå och lägga sig , ganska trtt efter en dg i bilden .

 Dag 2 : vi åkte in til täby centrum , det var väl sådär hittade inte så mycket där . Köpte en mae p store fondatin som skulle göra hunden matt och fin och  den är verkligen super bra ! :) åkte hem och åt suuuper god mat och satt och spratade massa och umgicks .

dag 3 : åte in till staden och sprang runt  på affärer och jag kulle försöka hänga med med kameran men  dom hade ett väldans tempo ! hittade en tröja på shock som jag har velat haft ett bra tag ! love it ! sen så sprangjag runt och kollade på kängor , hittade några men dom fans inte i min storlek så nu ska jag väl ta och beställa dom .
 hittade oxå strumpor huvtröja och en skinn jacka på carlins. den affren kan man fynda på (y)
 KOm hem ochåt hur god mat som hälst och sen blev det bonde söker fru ! sedan god natt

dag 4: blev att börja packa alla saker och så. sen drog vi hem över , ganska sknt ändå :P
 KOm hem och fick en efterlängtad kram och puss av älskling ! :´)

 nu blev det ganska långt men det fick ni leva med ! <3

Kommentarer
Postat av: frida

vet du hur många stavfel det var i den texten? xD

2009-11-01 @ 10:21:16
Postat av: saga

hihi , det var kul det här karin ! :D <33

2009-11-01 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0