kvällen den 21 !

Hallu alla glada ! :)

Kvällen har vart väldigt lugn , vilket kan vara rätt skönt när man går på skolan varje dag och är skit stressad .
Nu tänkte jag faktiskt ta och städa lite och göra mamma glad ! :)

Ville bara säga jag vann ju en tävligt och tyckte det var super kul , och fick jag ett mail där de stod du kommer snart kontaktas på mail. Jag väntade och väntade . Men jag har fortfarande inte fått mitt pris . Och jag maila henne men hon svarade inte , tycker det är jätte dålig stil .. Vet inte hur jag ska göra riktigt för att få mitt pris nu ? :s Vill ha det ju !

Ne nu vare städa som som låg på första plats på listan !

God natt !

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Hej Karin!

Jag har informerat tvspelsweb.se om dina kontaktuppgifter men tydligen har de inte kontaktat dig. Jag ska påminna dem igen. Tack för att du hörde av dig.

/Emma

2009-10-21 @ 21:33:00
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0