Mys fredag med Frida ! :)

 Inatt sov älskling hos mig det var myyys ! :) Saknat han !

 Idag har jag och Frida vart i staden och shoppat (hon järnet dock inte jag ). Tycker det har vart en riktigt trevlig dag jag ! :D
Införskaffade en assss härlig kofta, hårfärg,rengöring parfym åt min bror och mascara tror de var allt !

 Nu på kvällsidan har vi käkat tacos hos mig och sen färgat håret hos Frida. Hon färgade sago rött , Så sjukt sött ! Och jag blåsvart .
Sen gick vi ut en sveng upp till ante och jag har fått fot-masage , så jävla härligt ! :´)

 Ne nu ska vi kolla på film !    "HÖRS HEJ !"


(bilder kommer imorgon. )

Kommentarer
Postat av: saga

SVAR: du kan ju ta igen det imorrn istället ;)<3 haha.

2009-10-04 @ 18:03:00
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0