1 September.

hej igen !

Nu ska jag banne mig bli bättre på att blogga, inte för att de kanskeär så roligt att läsa men ! ;)

Idag har jag ju vart på skolan som vanlig . Inget roligt alls har hänt  !

Elr jo faktiskt , jag spelade gitarr idag för första gången på den här terminen . För er som inte visste det har jag spelat sen i 4 an ! Inte illa va ? :)
Vi gick i alla fall en ny läxa och gick vi igenom hur vi skulle  lägga upp terminen/ året. Se vi ska alltid kunna MINST tre låtar , och ska vi typ ha massor med konserter ! Tycker det låter skoj, kanske inte blir lika nervös varje gång då :P
Så nu tänkte jag lägga ut låten jag och Elin L ska lära oss först ! :)

ni kan dra fram till 1minut ! :) Det är michael Jacksons heal the world !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0