3 September.

 hej hej, någon mer än jag som är jätte förskyld ? ;o

 Idag pallrad ejag mig upp ur sängen även om jag är sjuk, kanske inte gör de imorgon .. Men får se .
 Idag hade vi i alla fall träslöjd , hkk och sy slöjd . Gick väl ganska bra och jag kännde verkligen att jag hade makt på hk :n  !  Haha lite roligt sådär .

 Sen så har jag bara varit med frida, vi har fan vart ute och gått i skog och mark och fotat . Så ska hem och lägga in bilderna på datorn , sen så ska jag redigera imorgon och sen kommer bomben med bilder kan jag nästan lova !
HAha ne nu ska jag gå o hjälpa frida med kläder för hon har stoooora problem med att välja kläder . Jag tycker att jag ligger illa med det problemet . Men Frida är 1000 gånger värre kan jag lova !  ;o

 Men vi hörs imrogn , blir jag hemma blire nog en del skrivet :)

 hare bra !


Kommentarer
Postat av: frida

du hjälpte mig fan inte med nå kläder igår? ;o + att det är DU som har värre problem! :L

2009-09-04 @ 15:42:33
Postat av: FRIDA

ttttttack

2009-09-04 @ 19:40:37
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0