4 September.

Still sick . Så jävla jobbigt att vara förskyld ;o

Med pillarade mig på skolan ENDAST för att jag skulle få börja sy en kjol elr nått klädesplagg !
Kommer till skolan och få höra " sonja är sjuk idag så det blir ingen textilslöjd ! -.-
Fy ..

Sen kommer det till o med en video på hur roligt och hur mycket jag och nathalie gör på matte lektionerna ;)
HAha men orkar inte nu :P

Har i alla fall käkat halstabletter och lyssnat på brolle nu ! (y)

Klockan är halv 1 ante gick nyss hem har smittat han lite med förkyldning :) och jag ska fan upp klockan 06.00 imorgon , jag och mamma ska till höga kusten ! ;o haha vette fan vad jag ska göra med tänkte vara lite sälskap så mamma slipper åka själv för det är så tråkigt ;p

Med god natt nu , hare bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0