7 september.

 hej hej !

 Idag har det vart en jobbig dag . elr ja inte jätte men. Har så ont i halsen och är såå snorig ..
 Aja haft No , So, och eng och idrott (y)

 HAha och nu till det roligaste på hela dagen !
 Dom har avvärkat i elljusspåret , och har dom vänt upp och ner på allt typ . Så kommer jag och springer * puuh ,uhhu uhhu kom igen nu frida" och kommer det lite lera, jag klider till och sen springer jag vidare och då hamnar frida före mig . Och sen så ser man hur hon fasnar med ena foten och sen andra och sen ramlade hon ju såklart . Åh herre gud det var jävligt länge sen jag garvade så mycket ! haha så där satt lilla frida mitt i leran när hela klass 8 kom och sprang förbi och knappt kunde gå för dom srattade så mycket ! Som tur va har hon en sån snäll vän som stannade och hjälpte henne  ( jag (y) )

 och till dagens LÄSKIGA ! Det var en gubbe som ringde till mig idag 3 ggr och sen ett röst medelande ;o och sa han " hej jag har börjat friskna till nu så jag kommer upp och hälsar på dig" och massa sånt ! Vågar inte vara hemma själv nu .. Och sen på bdb så fick jag helt plötsligt 5000 komentarer på en bild som är över ett år ?! Fy fan snart blir jag våldtagen ..


 Nu blev det långt . Kan avsluta med att frida har just nu modevisning för mig (y)

 Hare bra ! <3

Kommentarer
Postat av: elin

okej, för det första ! frida är sämst :P HAHA ! och för det andra, så spöar jag gubben om han ringer igen ^^ haha

2009-09-07 @ 19:23:16
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: frida

HAHAHAHA!

och för det första, det var stenhårt överallt och sen blev det mjukt på en gång :o :o :o För det Andra, det var inte mitt fel! För det Tredje, gubben ringde bara feeeel! xd

2009-09-07 @ 19:50:18
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0