1 December.

hellu! Fan vad det känns bra att det är December. 24 dagar kvar till julafton. 17 dagar till julfesten, och allt mysigt börjar nu. Idag fick man öppna första luckan i julkalendern ( barnet i mig som aldrig försvinner ) och tomte fickan! Det är synd bara att det inte är så mycket snö som jag önskade.

Idag är inte mitt huvud ALLS med, fråga Elin hon vet vad jag menar! Haha.
Men jag har i alla fall vart duktig att lagat biffar med ost i och potatis och lite sånt. Har oxå gjort 4 8or till dansen!
Jag blir ju riktigt imponerad för att vara en dag när inget stämmer!

Här kommer två bilder från lucia röstningen, pappa som tagit dom och dom är oredigerade.

1. Karin Sahlin (me)
2. Elvira Pettersson
3. Karin Wennström
4. Nathalie Jonsson Larsson (vinnaren)
5. Therese Norell
6. Miranda Glad
7. Elin Lemon

Elin och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0