23 December.

Hallu !  Imorgon är det julafton tro det eller ej måste jag ju säga. Ingen riktig julkänsla här. Men har en känsla av att imorgon kan bli trevlig. Känns som det var evigheter sen hela släkten träffades sådär. Kameran följer oxå med så bilder kommer nog på lördag eller på söndag. Tror vi ska till farmor på lördag så vet inte om jag hinner.

Idag har jag bakat hela dagen. Och ikväll ska jag upp till byn och pynta julgranen och  sen ska pappa göra sötost. Det är julens stora höjdpunkt ingen jul utan den sötosten. Älskar att vakna till den lukten och bara springa ner och smaka. Mumms :)

Aja nu ska jag gå och packa och måla naglarna och packa in paket såklart!

 Kanske kommer bilder på granen ikväll vem vet ? :)

Hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0