24 December.

 Åhh nu är det julafton!  Har suttit och slagit in paket och druckit glögg och kolla på när pappa gör sötost. Vi har oxå klätt julgranen, och pappa har fått en julklapp. ( Den fick inte följa med till stavre för att den var så stor )
Mina katter förstår även att det är jul och dom är extra söta, dom tror att dom ska få extra mycket mjölk. hihi!
Här kommer i alla fall lite bilder från kvällen.

Nu dog min kamera^^ 


 Enkel julgran i år :)

 Jag sitter och fixar med julklappar. Pappa som är fotograf på denna (y)




Här är min katt som vägrar ligga still så jag kan få ett enda litet kort på han. Men han är så söt! <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; så lite så! och tack så hemskt mycket själv :D

hoppas du haft en bra jul :)

2010-12-25 @ 20:25:52
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0