26 December.

Halli hallå! Idag har jag fan vart ute och kört skoter första gången i år. Fan vad jag är bra (y)
Jag mamma, pappa, brorsan och rasmus åkte över till farfar. as kul att köra ju :)

Igår var jag med lilla fröken Elin, kollade på dirty dancing och snackade en jävla massa skit! Sen var vi ute och tog raggar svängen på bräcke by, och gissa vad det va OTROLIGT dött ? haha.
Nu ska jag ner till lägenheten, och kanske vara med Elin.

Just ja idag när jag satt och tittade  på tv på fångarna på fortet och ser man den där spindeln från början , tror ni inte att jag ser i  ögonvrån något svart och bara flyger upp och skriker. Äckliga djur ! :@

Höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0