28 December.

Hellu!  Jag har ingen alls lust att blogga vissa dagar ! Och det är inge kul när jag itne har nå foton att visa er. Det är sjukt tråkigt väder hela tiden och åhh trååååkigt.
 Jag har vart med Elin oxå , och vi har ätit godis ;) haha. Vi var inne i stan igår på mellandagsrean, men jag hittade inget alls.

Och just nu är jag suur. Vi skulle äta middag i sösjö och sen skulle vi hämta Elin och skulle vi ut och åka skoter till ett ställe, men icke. När vi skulle boka platser till middagen så fanns det inga platser kvar och nu skulle ingen åka dit vi skulle så då ska inte vi heller dit. Och nu har jag ju inget att klä upp mig för, så nu kan jag inte låna någon klänning av moster. Nu är jag lee !  HÖRS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0