BILDBOMB!

Här kommer massa skojjiga bilder från våran julfest (maskerad) :D Försökte få med så många som möjligt. Ni får skylla er skälla om ni inte finns med för då ställde ni er inte framför kameran ;)


Elin och stina

 No lärare, någon annan lärare                               Josefine och Alva

Hossein och Emad

Sandra och sofia                                                    Nathalie

Jonna och Toni                                                      Julia

Min mentor                                                            Tyska lärare

Amanda                                                                    Jag och Frida (enda bilden på frida så jag bjussar på den.

Ante                                                                         Elin


Nathalie ( jag som har fixat hennes hår och smink ;) ) och Elvira

Therese och Pontus                                                Tobbe och John

Ebba

Emad, Toni och Pontus

hahah jag! (y)

Madeleine och Petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0