2 Januari .

En trött och sliten Karin . Idag kom pappa och bankade på dörren klockan 20 i 9 k'nndes som klockan var typ 5 på morgonen -.-  Då vare bara att dra sig från min lilla fluffiga kudde och klä på sig .  Vi fikade lite sen drog vi iväg på en fiske premiär . Dock tror jag väl att vi kom lite sent för alla som var där runt 9 hade fått massor , vi fick inte en ända ;o Jag sjöng till och med en liten visa för dom små fiskarna , inte ens då ville dom nappa. Nedrans firrar ! Haha.

Nej men vi har haft det skoj idag , härligt att få lite friskluft ! och varma mackor (y)

Nu sitter vi i bräcke , eller jag väntar på att ante ska ha duschat klart snart :P 

Hare bra så länge  !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0