14 Juni.

åhh jag är så peppad iför sommaren , känns som jag inte vill vara hemma något bara åka och kika runt hela sverige och jag vill till london och fota :D

Och jag börjar med en resa på fredag till Eskilstuna till antes bror . Sen hoppas jag väl på och få en tripp till Stockholm och hälsa på min kära vän Saga som jag inte träffa på 1000 år käns det som  ;p

haha ja det var mina resemål , man kan ju alltid hoppas på fler .

Just nu sitter jag på mammas jobb och har jobbat klart och nu vet jag inte vad jag ska göra .

hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: saga

svar; jag åker till england den 28;onde. =D hihi dåå ska jag till london o fota. (a)

2010-06-14 @ 18:16:05
URL: http://aboutsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0