26 Oktober.

Hahah oj tänkte skriva 26 augusti ?! ;p

Åh jag är såå super trött . Orkar inte skriva nu men kände att jag borde göra det.
Ska snart på träning äntligen säger jag , på dom här två veckorna har det känts som om jag inte gör något vettigt även om jag är ute och går nästan varje dag.

Imorgon är det dessutom skoldans och jag längtar som *** :) Elvira ska komma hit så ska jag fixa hennes hår och smink , kul! Frida kanske oxå kommer (hon har inget val MOHAHAH).

Nu ska jag kolla på lite kläder jag kan ha sen ja träna ! Hare. onödigt inlägg men ändå :)


Kommentarer
Postat av: frida

inget val? :o jag som hade tänkt att vara hemma ändå ^^

2010-10-26 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0