8 Oktober.

Idag äre fredag och det betyder helg och för ovanlighetens skull så ser jag fram emot helgen kommer bli skit skoj ! (Y)
Idag har vart en konstig dag på skolan, Syo två ggr och grupp prat med Cg och Gudrun. Äntligen fick man klaga lite (a)
Jag sitter och kikar på idol nu i alla fall och dricker te i hopp om att jag inte ska ha så himmla ont i halsen .
Imorgon drar jag och Frida w och rider islandshästar , kommer bli så sjukt kul. Kameran KANSKE följer med .
Sen på söndag blire dans och sen klockan 12.00-15.00 ska jag ha fotoutställning och sälja foton. Kom och kolla :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp tidingt imorgon!

Kommentarer
Postat av: saga

skulle viljat komma och kolla, om jag hade kunnat.. :(

2010-10-08 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0