Något jag kom på.

He jag kom på för ett tag sedan när jag duschade (?) att folk vet väldigt lite om mig. Ingen vet allt. Kom därför på att jag skulle göra en lista 10 saker folk kanske inte vet om mig. Så här kommer den!

1. Jag har en liten fobi för att sitta med ryggen mot en ytterdörr. Sitter jag vid matboredet hemma så sitter jag alltid så jag kan se dörren.

2. Jag är totalt livrädd för spindlar. Har alltid vart och kommer alltid vara.

3. Jag är livrädd för dockor.

4. Jag är en drömmare. Jag drömmer alltid om mitt stora bröllop, familj och hur jag vill lyckas med att bli designer.

5. Jag kollar inte på skräckisar, känns onödigt när jag vet att jag blir rädd.

6. Jag älskar att sy, skapa, rida och vara kreaktiv. Det fr mig att slappna av.

7. Jag älskar kläder skor smycken och allt sånt.

8. Jag tycker nästan det är jobbigt att ta emot komplimanger.

9. Jag har en dröm om att bli boxare.

10. Jag älskar piercingar och tatueringar. Jag kommer antagligen tatuera mig en del eller jag vill. Och pierca mig mer. Just nu har jag två töjningar+ ett vanligt hål i öronen. Septum och näsan. Det får mig att känna mig trygg.

Nu vet ni kanske 10 saker mer om mig. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0