15 Februari.

Små ord.

Ibland önskar jag inget mer än att kunna få åka tillbaka i tiden och göra allt roligt jag gjorde då. Alla underbara människor som fanns i mitt liv då. när jag gick i 7an hade jag så jävla kul med Frida vi hittade ALLTID på massa bus vi gjorde typ allt tillsammans, allt sånt där saknar jag sjukt mycket. Att bara kunna ringa och säga ska vi hitta på något och hittar man på massa kul. Nu känns det som man måste planera så mycket hela tiden. Aldrig mer något "spontant" som händer. Jag skulle bli sjukt glad att bara få vara 13/14 år igen och gå i 7an.
Jag, Frida och Natha åkte in till stan på boda borg jag älskar att göra sånna saker. Men nu känns det som jag står mitt emellan alla.. Vill bara göra något sjukt roligt. Frida vi måste smita !

Det här var mina små ord idag alltså det mesta jag saknar är Frida och Natha även om dom är så nära.

Efter en förjävlig dag med alla dessa tankar och att jag blir sjukt jävla arg på vissa människor så ska jag ta ut min ilska på ett träningspass med Jamie ! Go girl!

Kommentarer
Postat av: Izabella

Då kommer du verkligen känna dig mitt emellan alla när du börjar gymnasiet.

Alla försvinner åt olika håll och skaffar nya bästa vänner. Det känns faktiskt jättekonstigt, och det går otroligt snabbt :o

Jag har fortfarande inte vant mig, efter snart ett år :s

2011-02-15 @ 18:21:27
URL: http://izabellasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0