19 Februari.

Halloj!

Viiiilken tråkig dag det har vart idag helt sjukt.. Det enda som har varit bra var att min mamma berättade att hon hade massa kläder sen hon va liten, hallå och det berättar hon nu? Aja det är bra att hon sa det nu i alla fall. Tog med mig lite till lägenheten. Ska hämta nå mer oxå :)

Har nyss kollat på melodifestivalen och jag dog en aning .. Igen. Förut brolle och nu Jimmie Strimmell i Dead by April. Jag har aldrig lagt märke till han även om jag har lyssna på dom? Sååå snygg.

Jag skrev just till frida jag tycker två killar som growla är snygg, och det är ja han då och sen richard sjunnesson som spelade i sonic syndicate förut. men han ska ju vara med i nå nytt band nu vad jag har läst. Dom som starade sonic syndicate ska göra något nytt ! I like!

 Good natt fågel skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0