tema- ELD


Den här veckan var temat eld, jag hade världens bästa idee enligt mig själv då ^^ gjorde ett försök men det var ju meningen att jag skulle fota Elvira då hade det blivit lättare! Nu var jag ju tvungen att försöka få eld på pappret själv och det var itne det lätaste för det blåste. Och sen snabbt knäppa kort och ja det var lite svårt så bilden kunde ju blivit bättre !

Jag och frida bestämde oss för att varje vecka ska vi fota ett tema som vi sen ska lägga ut på bloggen varje söndag senast klockan 22.00.

Nu sitter jag och lyssnar på Johnny Cash och pluggar no!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

oooooooh du har percat dig :o snyggt!! :D Å DU HAR INET BERÄTTAT FÖR MIG!! :o Grym bild btw!

2011-02-06 @ 21:44:33
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0