18 Januari.

God kväll! Fan idag är det precis 3 månader kvar tills jag fyller år fan vad kul :D

Idag har jag fixa mitt hår ännu ljusare, är ju påväg att få vitt hår eller jag vill ha. Så nästa gång kan jag bleka allt (y) elin har även vart här ett tag och druckit te. trevligt med lite sällskap såhär en tisdags kväll.

Fotade ju Nathalie i söndags ska försöka redigera lite bilder så fort som möjligt men jag är för trött nu men dom kommer förmodligen upp imorgon.

Nu ska jag kolla på handboll och sen sooova!

Ikväll bjuder jag på tre bilder från i söndags. En på mig och Natha och två otroligt fina bilder på mig, jag är ju jämt så väldigt seriös  ;o haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0