Helgen!

Hej, jag är så sjukt trött just nu. Och har haft sjukt kul i helgen. I fredags så var Elvira, Stina och Elin här hos mig och sjöng sing star och massa roligt. Brorsan och Robin sjöng oxå ett tag! Mitt lag var såå jävla bäst, haha ..
Bilder kommer !

Elvira sov hos mig och sen så gick vi till henne hon fixade mina naglar. och det bästa av allt vi kollade på filmer från när vi va små sjukt roligt. Efter det gick vi till Stina och åt massa fixa och snacka skit förstås! ;)

Idag söndag Elin sov hos mig inatt och sen så stack jag på dans och hon hem. Efter det så var jag med henne igen. Vi åt god sallad på krogen och sen gick vi till henne och kollade på film :)

Sånna här helger behövs. Fast det hade vart roligare om Frida va hemma också ! Men nu är det inte länge kvar tills hon kommer ska bli så kul att se na ! :D ♥

Bilder !


Kommentarer
Postat av: elvira

Vilka snygga bilder du har där då=) <3

2011-01-24 @ 15:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0