TEMA -VÄNSKAP

Ja idag är det ju inte söndag utan måndag och jag glömde bort tema igår . oops ! (a)

Jag och Frida bestämde oss för att varje vecka ska vi fota ett tema som vi sen ska lägga ut på bloggen varje söndag senast klockan 22.00

Haha men ni får det ju idag i stället :) Vänskap för mig är inte alla kompisar man har utan jag tycker det är dom som man verkligen berättar ALLT  för och som man vet att dom finns där även om man inte pratat på ett tag. Det spelar ingen roll om jag inte skulle prata med Natha på ett tag så vet jag att jag kan skriva till henne om det är något. Vi har vart vänner så länge jag kan minnas och det känns så bra att veta att vi fortfarande är lika bra vänner ! puss på dig unge ! <3  (Jag har ju även några fler jätte bra vänner. frida är ju en av dom som ni vet. haha! )


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Helt underbart fin bild <3

2011-01-20 @ 16:22:21
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0