25 Juli.

God dag.

tänkte berätta lite om helgen, jag var först på middag hos mina grannar som kommer från england. Det vart spansk buffe typ eftersom mamman är spansk. och det va korv i allt så jag åt inget. haha! Glömde förövrigt kameran hemma så blev inga kort .

Sen så har jag vart med mina kära vänner Elin och elvira och va även elviras lilla syster med oss. Vi hade typ hur kul som helst skrattade huuur länge som helst och jag vann ett spel som vi började spela halv 11 och blev klar med typ vid 2 ? :) Sen kolla vi på film eller ja i alla fall jag och elvira. Elin låg och snarka på golvet (y)

Sen va jag på auktion och kollade. va till min morbror. Sen va jag till frida och klippte och färgade hennes hår kanon blev det tycker jag i alla fall :) Sen fota frida mig. 

Nu skulle jag städa och känner jag att det kryper på mig så spg jag spindeln och skrek så nu kliver jag inte ner på golvet.

 Jobbigt inlägg jag vet  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0