9 Juni.

Hej igen , nu är jag hemma eller jag kom hem i tisdagskväll men jag har vart sjukt trött man blir lätt det efter 21 timmar på tåget .. Har nu suttit och kollat igenom alla bilder och ska försöka lägga ut några stycken. Förmodligen senare idag.

Idag var det näst sista dagen på skolan eller igentligen sista eftersom imorgon är det bara avslutning och sånt ^^
Och ja vi i 9an vann över lärarna i brännboll fy fan nu känns det bra nu kan vi sluta ! ;) Spela brännboll mot lärarna är något 9orna gör varje år. Och då kommer typ alla klasser och kollar + många mer. Och vi vann så jävla bra vi är !

Nej nu ska jag gå ut en sväng innan jag börjar redigera lite bilder !

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0