4 Mars.

Fy fan idag känns det bra !

Igår gick musikalen så jävla värdelöst, gjorde massa fel och blev så arg på mig själv -.-
Däremot idag gick det jättebra tycker jag. Skönt att det är över men känns lite konstigt att vi inte kommer träffa Jenny våran danslärare under musikalen nå mer på fredagarna :s Som avslut fick vi i alla fall pizza till lunch för vi hann inte med skollunchen idag.

Gjorde även klart min uppsats i So och lämnade in det känns bra att slippa tänka på det mer. Idrpttsläxan är inskickad och det är lov nu.

Nu ska jag bara ta det lungt och ha världens bästa lov hoppas jag . Frida Winberg ska komma hit någon dag saknad tjej det där! Natha och jag ska väl kanske upp till byn och ja det känns bra !

Kanske skriver nå mer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0