Tema-upplevelse

Jag och frida bestämde oss för att varje vecka ska vi fota ett tema som vi sen ska lägga ut på bloggen varje söndag senast klockan 22.00


Den här veckan kunde inte jag riktigt få fram det jag ville så misslyckad bild. Tänkte att upplevelse det handlar ju igentligen om känsla och att man ska vara glad och stolt över sig själv att man vågade något eller gjorde något. Kommer inte på nå upplevelse som jag kommer på som jag har vart med om. Men kan säga något som skulle vara en upplevelse för mig skulle vara att åka till savannen och fota vilda djur. är en dröm jag har haft ett tag.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha jo då jag kommer ihåg det , men glömmer alltid bort att jag ska svara ;) DU ÄR FIN! <33

2011-03-15 @ 17:01:37
URL: http://piitsii.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie

Söt bild btw ! <3

2011-03-15 @ 17:02:16
URL: http://piitsii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0