5 Oktober.

Hejsan! Nu blir det lite text tråkigt nog. Känner att jag är verkligen jättedålig på att blogga just nu, men det ska nog bli ändring på det när jag flyttar till stan vill jag lova! Känns just nu som om jag inte lägger min sista ork när jag kommer hem på kvällarna över att blogga går typ och lägger mig och gör läxor.

Är jätte frustrerad just nu över att jag inte fattar matte. Och min lärare är ju världens sämsta på att förklara..  Usch få lite smått panik.

Nu ska jag duscha sen sängen! Hoppas att ni kan hålla ut nu en vecka till med lite skrivning för att sen bli mer (a) ...

Kommentarer
Postat av: frida

ja det hoppas jag verkligen...

2011-10-06 @ 08:12:59
URL: http://bruuman.blogg.se/
Postat av: elvira

Men kom igen, du flyttar in med mig nästa vecka! Mattesnille, hallåååå! ;P <3

2011-10-06 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0