24 September.

Hej hej !

I går kväll blev inte kvällen so planerat men det vart bra till slut för att 2 av mina favorit flickor sov här. Vi gick ut på byn en sväng och där hände det inte ett jävla skit meningslöst att fixa sig..? JA. Vi gick hem till mig och snacka lite och sen kröp vi ner och kolla på film tills vi somnade. Imorse åt vi god frukost och kollade på burlesque och dreglade lite (a) haha nej men det filmen är så bra. Jag ska bli burlesque dansare när jag blir stor ! :) Har hunnit med att äta lunch/middag med mamma och moster oxå. Och nu ska jag kanske göra ig klar för att åka till stan men Stina. Hoppas det blir kul och jag inte blir utmobbad för att jag inte fattar något när dom börja snacka musik ;P

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0